Mario de pe consola in mediu online

Unul dintre cel mai populare jocuri din instoria jocurilor pentru console a trecut de ceva vreme in mediul online.Este jorba de celebrul joc Mario.  Exista pe piata mai multe jocuri Mario original , dar totusi cel care ramane cel mai indragit este primul : Mario Super Bros.
Imi aduc si acum aminte acele casete cu jocul pe care il jucam cateva ore pe zi (si asta pentru ca nu aveam voie mai mult si nu pentru ca nu mi-as dorit), pe vechile console. Imi placea atat de mult incat nu imi venea sa ma mai dezlipesc de televizor si abia asteptam ziua urmatoare pentru a putea sa imi continui aventurile. Evident ca incercam sa nu imi supar parintii, astfel incat sa nu pierd acest drept atat de drag.  O data cu aparitia PC-ului si intrarea lui in din ce in ce mai multe case, aceste jocuri Mario original, au inceput sa fie modificate si puse pe alte dispozitive, astfel incat sa poata fi jucate si pe calculator. Acestea erau adaptate astfel incat sa nu mai ai nevoie de joystick-uri si sa te folosesti de mouse si tastatura pentru a efectua comenzile.
Cu toate schimbarile care au survenit in timp, totusi Mario nu a parasit niciodata lumea consolelor, producatorii de estfel de dispozitive reusind sa il faca in continuare atragator. In acelasi timp cu evolutia consolelor s-a dezvoltat si mediul online si din ce in ce mai multe jocuri online au aparut pe piata. Daca la inceputul acestor jocuri online trebuia sa ai cont si sa platesti pentru a putea sa le joci, astazi majoritatea se pot juca gratuit. Si cum Mario este un personaj important in lumea jocurilor, nu putea sa lipseasca nici din cea online.  Aceste jocuri sunt multe si diverse , de la curse, la variantele clasice ale jocului.
Personal, din motive de comoditate si financiare, prefer sa joc aceste jocuri online, iar unele din ele sunt la fel de dragute si de antrenate ca si cele originale pentru console.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu