Winter vs Spring

Brr! M-am trezit la 12 cu frig in oase, desi in casa era cald. Eh, pai da! Simt si eu, ca matzele, frigul de afara. Ce-i cu el? De unde a venit? Ieri frig, azi frig, am auzit ca tot asa o va tine..e jumatatea lui martie, eu vreau 20 grade, iesiri in natura, gratare la iarba verde, pescuit la munte, chestii din astea.
Vreau sa aud cum imi bazaie natura de fericire, pe la urechi, sa vad cum zburda animalutele pe la soare. Cer prea mult? Vreau sa las deoparte hainele de iarna, vreau tricouri si pantaloni 3 sferturi. Vreau caldura, vreau sa ies si eu ca soparlele, la soare, sa ma incalzesc pe o piatra, in varful unui deal, munte ceva, dupa o iarna data dracului..
Nu vreau sa ma mai ascund  in localuri obscure, cautand caldura, cand n-am chef sa ma duc la cursuri, ci vreau sa-mi beau cafeaua pe terasa, sub soare si la vant caldut. Sa ma plimb prin parc, sa vin pe jos de la faculta, sa citesc o carte pe banca, sa stau pe sezlong pe balcon.
Dar nu! Nu se poate pentru ca vine iar frigul, baga-mi-as eu ceva in el!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu